Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Urs fy fan

Av mamma-beccis - 26 november 2012 15:47

Inge kul nu har varit hos min älskade morfar i dag å han e inte alls den samma han ser verkligen gammal ut så tror inte han har så långt kvar nu:( å mamma e inne på sjukhuset me han för att han hade ramlat i går å har ont i axen å benet :( å nu sitter man hos min morbror å har Piss tråkigt vill bara vara hemma men hoppas vi inte behöver va på uppsalasjukhus så länge så man får åka hem

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-beccis - 18 januari 2013 15:40

Ensam är stark är det man brukar påstå de stämmer till viss del men inte helt . Jag lever hellre ensam en att ha så kallade vänner som sviker en om och om igen . För är jag ensam så kan jag alltid lita på att jag inte sviker mig själv . En sann vän s...

Av mamma-beccis - 15 januari 2013 11:39

Jaha ja känns ju som de här året började perfekt eller inte :( först begravning som e den 25e :( sen hunden som ska ha valpar efter en tjuvparning å sen fått en anställning visst de e bra men när man tjänar ca 2000 kr mer av att gå arbetslös än va mi...

Av mamma-beccis - 28 december 2012 13:36

Igår va de en toppen kväll me gammla vänner å öl :) kul hade vi så ser framemot nästa gång jag kan vara me :) de ända tråkiga va att jag inte e van att parts längre så de blev hemgång redan kl 1 men jag va ju me några Tim i alla fall å de va toppen :...

Av mamma-beccis - 26 december 2012 17:18

Nu känner jag att de här jävla skit året kan få ta slut så man kan på börja nästa å hoppas de blir ett bättre år . Nu har dem börjat planerat morfars begravning :( så skulle dem till begravnings Byron efter helgerna så känns inte som att 2013 kommer ...

Av mamma-beccis - 25 december 2012 22:08

Det gick så fort alltihop från att du va klar tills du blev okontaktbar å helt plötsligt var du borta. saknaden jag känner är obeskrivlig de gör ont i mig av vetskapen om dit lidande du fick genomlida innan du fick somna in :( . Men nu e du hos mormo...

Presentation


jag e en vanlig tjej på 24 år och jag har världens mest underbaraste dotter :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards