Alla inlägg under oktober 2012

Av mamma-beccis - 17 oktober 2012 19:21

Nu har jag svaret på varför jag har vari så trött i flera dagar jag har feber :( men hoppas på att va feberfri i morgon :) nu e jag ledig tills på tisdag känns lite skönt :) å i morgon blir de stan å habiliteringen :)

Av mamma-beccis - 17 oktober 2012 19:21

Nu har jag svaret på varför jag har vari så trött i flera dagar jag har feber :( men hoppas på att va feberfri i morgon :) nu e jag ledig tills på tisdag känns lite skönt :) å i morgon blir de stan å habiliteringen :)

Av mamma-beccis - 17 oktober 2012 10:39

Nu e man på jobbe å finns inget att göra så jag sitter å läser lite så länge . Har vari så sjuk trött några dagar nu så börjar fundera på om jag håller på att bli sjuk :( i går blev de i alla fall av att jag skaffa gymkort så i morgon ska jag köpa nya tränings skor sen så blir de träna för hela slanten å jag kanske får tillbaka min fina tränade kropp som jag en gång hade :)

Av mamma-beccis - 17 oktober 2012 10:38

Nu e man på jobbe å finns inget att göra så jag sitter å läser lite så länge . Har vari så sjuk trött några dagar nu så börjar fundera på om jag håller på att bli sjuk :( i går blev de i alla fall av att jag skaffa gymkort så i morgon ska jag köpa nya tränings skor sen så blir de träna för hela slanten å jag kanske får tillbaka min fina tränade kropp som jag en gång hade :)

Av mamma-beccis - 15 oktober 2012 08:32

Då va de måndag igen då å de e snart dags för dagis å jobb ingen lusst men de e bara bita i de sura äpplet å gå å jobba än då :)

Av mamma-beccis - 14 oktober 2012 18:07

I dag e jag trött va knappt jag orkade gå ut på promenad me Lena förut . Sen vi kom in har jag nog inte gjort så mycke min lilla ängel har bara vela sitta å kolla på film så tror hon e trött hon me så tror de blir en tidig kväll i kväll å så blir de jobb i morgon i alla fall försöka å om jag inte skriver nå mer i dag så säger jag god natt redan nu :)

Av mamma-beccis - 14 oktober 2012 11:04

I dag fick jag sovmorgon till kvart i tio rekord :) men jag har så ont i min arm så kan inte lyfta den :( hoppas de går över tills i morgon annars blir de jobbigt att va på jobbe där jag inte skulle klara av någonting me min arm :( men men de h
Går väl över blir ju inte bättre av gnäll så nu e de slut gnällt om armen :) kramar

Av mamma-beccis - 13 oktober 2012 17:39

  å min lilla älsklig va så otroligt lycklig när hon fick rida i dag å hon fortsatte vara glad när hon först fick åka hem å äta smörgåstårta till lunch å sen åka till mörsil å leka me frida :) nu e hon helt utslagen mitt

Presentation


jag e en vanlig tjej på 24 år och jag har världens mest underbaraste dotter :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards