Alla inlägg under november 2012

Av mamma-beccis - 26 november 2012 15:47

Inge kul nu har varit hos min älskade morfar i dag å han e inte alls den samma han ser verkligen gammal ut så tror inte han har så långt kvar nu:( å mamma e inne på sjukhuset me han för att han hade ramlat i går å har ont i axen å benet :( å nu sitter man hos min morbror å har Piss tråkigt vill bara vara hemma men hoppas vi inte behöver va på uppsalasjukhus så länge så man får åka hem

Av mamma-beccis - 4 november 2012 10:19

Kan en dag börja sämre än så här huvud värk å så sjukt less å trött att man bara sitter å grinar .

Av mamma-beccis - 3 november 2012 18:33

Jag e sjukt seg å gåtte sugen som en tok illa när man har ca 60 kr kvar till 18e :( men men bara försöka gilla läget :( hoppas <3 somnar tidigt i kväll så jag kan gå å lägga mig då blir suget inte lika stort :p å börjar bli sugen på lussekatter också haha jag blir galen på mig sj suck

Av mamma-beccis - 3 november 2012 16:42

Saknar dig så mycket de finns inga ord som räcker till för att förklara vill bara att du ska va här . Går inte en dag utan att jag tänker på dig å minns alla roliga stunder vi hade :) de händer att jag hör din röst å om saknaden blir allt för stor kollar jag på filmen från när jag va liten å får både se å höra dig å då e de nästan att jag känner dina varma kramar som kunde trösta mig när jag hade det jobbigt :) älskar Dig å saknar dig massor mormor <3<3

Av mamma-beccis - 2 november 2012 23:53

Ja jag har försökt att få mitt lilla <3 att somna sen halv 8 men inte lyckas så kom momma hem å nu sover hon äntligen:) så nu blir de fortsätta på andra avenyn så länge jag orkar sen ut me hunden å följa me Lena en bit om hon inte vill va kvar å sen blir de sova å hoppas på sovmorgon i morgon :) god natt

Av mamma-beccis - 2 november 2012 16:04

I dag e en sån där grå å tråkig dag :( va ute å gick en promenad å han knappt gå hundra meter fören jag va dy blöt om fötterna å kallt e de fy vill ha sommar å varmt nu nu nu . Tror att resten av dan kommer bli soffläge me täcke å andra avenyn :)

Av mamma-beccis - 1 november 2012 17:29

Nu känns det som att de va länge sen jag skrev något :( har bara inte orkat de har känt mig så slö å nere:( nu sitter jag å Lena å har andra avenyn maraton :) har hållit på ett par veckor med de å vi har ändå inte hunni kolla igenom hela första sesången än :p tror jag må gå till min psykolog igen snart känns som en bra ide . Ska försöka bli bättre med mitt skrivande igen mår lite bättre av att få ur mig lite tankar . Jag har gått å vari sjukt förbannad på vissa arbetsgivare som tycker att man inte ska få ett jobb pga att min dotter har autism och epilepsi å de e ju så hävla sjukt jag som ensamstående mamma till ett autistiskt barn ska alltså inte kunna jobba utan ska gå hemma hela tiden även när dottern e på dagis . visst jag blir hemma mycket pga att hon e så infektionskänslig men de ska ju inte va något hinder för att få ett jobb så man har råd att försörja sig :(

Presentation


jag e en vanlig tjej på 24 år och jag har världens mest underbaraste dotter :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards